Wzornictwo / studia II stopnia

Inclusive Design: Health and Social Well-Being
Interdyscyplinarne studia II-go stopnia w języku polskim i angielskim

Dobry projekt łączy kreatywność projektanta z innowacją i możliwościami technologicznymi. Musi również wpisywać się w kontekst kulturowy i społeczny. Takie holistyczne podejście do procesu projektowania zgłębisz podczas interdyscyplinarnych studiów na kierunku Inclusive Design: Health and Social Well-Being

To studia, które nauczą cię tworzyć i podejmować odważne wyzwania projektowe. Zachęcą cię do kreatywnych eksperymentów i pokażą, jak współpracować z przyszłymi odbiorcami twoich pomysłów – usług, aplikacji i sprzętów. To jedyny w swoim rodzaju interdyscyplinarny dwuletni program magisterski, do którego zapraszamy wybitnych ekspertów z wiodących europejskich ośrodków (np. The Helen Hamlyn Centre For Design) i firm projektowych z kraju i za granicy, stosujących metodologię inlusive design.

 APLIKUJ

Poznaj najlepsze prace dyplomowe naszych studentów

  • Program Studiów

    Zapomnij o suchej teorii. Nauczymy cię badawczego podejścia do projektowania. Obserwacja, analiza, wnioski i skuteczna implementacja – to ważne etapy projektowania, które musisz znać, a my chcemy cię z nimi zapoznać. Damy ci praktyczne narzędzia, dzięki którym będziesz sprawnie definiować problemy projektowe i szybko je rozwiązywać. Razem z nami nauczysz się widzieć i rozumieć ludzi, dla których projektujesz. Do wyboru będziesz mieć 3 pracownie projektowe:


    Projektowanie produktu

    Tutaj nauczysz się projektować produkty i dowiesz się, jak wygląda usystematyzowany proces projektowy. W tej pracowni skupiamy się na kreatywności i innowacjach, ale nie zapominamy o zrównoważonym rozwoju i środowisku naturalnym. Jednym z priorytetów jest odpowiedzialne podejście do projektowania, które uwzględnia długofalowy wpływ projektanta na otoczenie. Jak projektować produkty w zgodzie z sobą, środowiskiem i inwestorem? Jak łączyć aspekt biznesowy z kreatywnością, wyzwaniami społecznymi i możliwościami technologicznymi? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz właśnie w tej pracowni.


    Projektowanie interakcji
    Technologia dzisiaj i jutro, dane, algorytmy, wpływ technologii na nasz well-being, oraz przygotowanie do pracy w zawodzie UX designera to najważniejsze elementy programu pracowni. W trakcie zajęć będziesz poznawać oczekiwania, wymagania użytkownika, które należy brać pod uwagę na każdym etapie procesu projektowego, stosując  metodologie badawcze z dziedzin Interaction Design, User Experience, User Centered Design i Inclusive Design. Zrozumiesz również jakie są ograniczenia i możliwości technologii, opanujesz projektowanie design systemów oraz nauczysz się metod jak w szybki sposób budować interaktywne prototypy, wykorzystując takie narzędzia jak figma oraz elementy kodowania (low-code). 


    Projektowanie społeczne

    Projektowanie wiąże się z odpowiedzialnością. Nowe usługi, produkty i systemy informacji wizualnej mogą zmieniać otoczenie. Mogą inicjować nowe zachowania i być motorem kolejnych innowacji. W tej pracowni nauczysz się między innymi angażować przyszłych użytkowników w proces tworzenia oraz szerokiego wahlarzametod projektowania usług (service design).

    W jaki sposób będziesz zdobywać wiedzę? Badając, eksperymentując, tworząc prototypy i poddając je testom. Chcemy nauczyć cię patrzenia w wielu kierunkach i umiejętności współpracy z innymi, więc przed tobą wspólne badania terenowepraca w zespołach interdyscyplinarnych. Czekają na ciebie także stażewspółpraca z partnerami zewnętrznymi – to najlepszy sposób, by dowiedzieć się, jak naprawdę wygląda praca projektanta. Fundacja Kardiochirurgii w Zabrzu, Klaster Medyczny MedSilesia, Gerlach, Pilch, ACCREA Engineering, FOPS, to tylko niektórzy z partnerów, którzy uwierzyli w umiejętności naszych studentów i stworzyli im przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.

    Konwersatoria

    Zależy nam na tym, by studenci rozwijali nie tylko praktyczne umiejętności, ale również potrafili krytycznie podchodzić do projektowania, jego roli i odpowiedzialności społecznej. W jaki sposób udaje nam się to osiągnąć? Jednym z modułów zajęć teoretycznych są konwersatoria prowadzone w formie wykładów, dyskusji i ćwiczeń, na temat kontekstu kulturowego, społeczno-ekonomicznego i ich związków z projektowaniem. Udział w tych zajęciach umożliwi Ci postrzeganie działań projektowych w szerokim kontekście, zarówno tym biznesowym jak i społecznym. Zajęcia prowadzone są w języku angielskim co pozwoli ci poszerzyć również swoje kompetencje językowe.

    Programy realizowane w pracowniach są uzupełniane przez następujące moduły:

    Zaawansowany design management 
    –  zarządzanie innowacją, rozwojem nowego produktu, budowanie strategii, struktura i wdrażanie designu – budowanie efektywnego środowiska wdrażania misji i strategii organizacji poprzez design z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju

    Podstawowy warsztat projektanta 
    – podstawowe umiejętności z zakresu projektowania produktu t.j.:  wspomaganie komputerowe, ergonomia, rysunek prezentacyjny, prototypowanie

    Materiały i konteksty
    –  metody eksperymentalnego poszukiwania nowych materiałów,  szczególnie w powiązaniu z rzemiosłem i naturalnymi materiałami 

    UX research
    –  metody badawcze stosowane w projektowaniu (np. badania użyteczności, badania potrzeb, wykorzystanie prototypów w badaniach – Provocotypes)

    Konteksty technologiczne
    – analiza i mapowanie trendów oraz kontekstów technologicznych, budowanie modeli eksperymentalnych

    Inclusive design
    –  metody włączania użytkowników w proces projektowy, w tym badania potrzeb, co-creation

    APLIKUJ

  • AKADEMIA, PRACOWNIE, WYDARZENIA

    Pracownie i laboratoria dla ciebie

    Mamy ci wiele do zaoferowania. W budynku akademii znajdziesz kreatywną przestrzeń, w której zrealizujesz swoje pomysły od projektu aż po prototyp. Nieważne, czy pracujesz nad zaawansowanym prototypem produktu, aplikacją mobilną, czy animacją – są tu miejsca do realizacji twórczych pomysłów.

    Do twojej dyspozycji będzie między innymi nowocześnie wyposażona pracownia ceramiki, zapewniająca możliwość kompleksowej obróbki. Możesz również korzystać z pracowni modelowania wyposażonej w narzędzia do wykonywania modeli i prototypów w drewnie i metalu. Czeka też na ciebie laboratorium modelowania z najnowocześniejszymi urządzeniami do druku 3D.

     

    Rozwijające zajęcia

    Zapewnimy ci przestrzeń do wymiany myśli – z wykładowcami, ekspertami i innymi studentami. Podczas konwersatoriów i seminariów będziesz wymieniać się wiedzą i doświadczeniami oraz eksplorować zagadnienia z obszaru filozofii, etyki, historii designu, socjologii, semiotyki, teorii komunikowania, kultury i ekonomii.. Wszystko po to, by nauczyć się myśleć i działać wielopłaszczyznowo.

    W trakcie zajęć nauczysz się też, jak prezentować pomysły i argumentować swoje wybory projektowe oraz jak konstruktywnie przyjmować krytykę. Co więcej, rozwiniesz nie tylko umiejętności projektowe, ale również językowe. Podczas konwersatoriów będziesz rozmawiać o najnowszych trendach i wielu zagadnieniach projektowych w języku angielskim .

     

    Galerie i wydarzenia kulturalne

    Kreatywna przestrzeń, do której cię zaprosimy, sięga dalej niż budynek akademii. To również wydarzenia kulturalne o międzynarodowej renomie. Jednym z nich jest konferencja projektowa Agrafa. Zapraszamy na nią wybitnych prelegentów – innowatorów, projektantów czy filozofów – by omówić wyzwania projektowe w nowoczesnym świecie.

    Kolejne miejsce, w którym warto bywać to Rondo Sztuki. Jest to wyjątkowa galeria w samym sercu miasta prowadzona przez Akademię Sztuk Pięknych w Katowicach. To właśnie tutaj ma miejsce wiele wystaw i wydarzeń kulturalnych, które skupiają utalentowanych twórców z regionu i ze świata. Wystawy fotografii, plakatu, malarstwa, design i grafiki organizowane w Rondzie Sztuki są okazją do rozwoju i poszukiwania inspiracji. Tutaj trzeba bywać.

    APLIKUJ

  • Kadra – ucz się od najlepszych

    Patrycja Rudnicka

    • doktor nauk humanistycznych
    • adiunkt
    • łączy doświadczenie akademickie z biznesowym na styku psychologii, technologii i designu
    • doktor nauk humanistycznych
    • adiunkt
    • łączy doświadczenie akademickie z biznesowym na styku psychologii, technologii i designu

    Anna Bil

    • magister sztuki
    • asystent
    • projektantka aplikacji i produktów cyfrowych w Boldare; współpracuje z Medialabem Katowice jako kuratorka
    • magister sztuki
    • asystent
    • projektantka aplikacji i produktów cyfrowych w Boldare; współpracuje z Medialabem Katowice jako kuratorka

    Agata Chmielarz

    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • wieloletnie doświadczenie w pracy ze studentami, od lat współpracuje z przemysłem – na swoim koncie posiada liczne wdrożenia projektów produktów, Kierownik Katedry Projektowania Produktu
    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • wieloletnie doświadczenie w pracy ze studentami, od lat współpracuje z przemysłem – na swoim koncie posiada liczne wdrożenia projektów produktów, Kierownik Katedry Projektowania Produktu

    Ksawery Kaliski

    • doktor habilitowany sztuki
    • profesor uczelni, kierownik Katedry Nowych Mediów
    • działa na styku sztuki i technologii, od rzeźby po instalacje interaktywne
    • doktor habilitowany sztuki
    • profesor uczelni, kierownik Katedry Nowych Mediów
    • działa na styku sztuki i technologii, od rzeźby po instalacje interaktywne

    Anna Kamieniak

    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING

    Michał Kozik

    • magister inżynier architekt
    • asystent
    • specjalista w doradztwie strategicznym i projektowaniu, głównie produktów cyfrowych i e-commerce, zrealizował ponad 300 projektów m.in. dla Credit Agricole, ING Tech, BZW BK, Coca–Cola, współwłaściciel grupy KMK
    • magister inżynier architekt
    • asystent
    • specjalista w doradztwie strategicznym i projektowaniu, głównie produktów cyfrowych i e-commerce, zrealizował ponad 300 projektów m.in. dla Credit Agricole, ING Tech, BZW BK, Coca–Cola, współwłaściciel grupy KMK

    Justyna Kucharczyk

    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • Prorektor ds. badań i współpracy
    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • Prorektor ds. badań i współpracy

    Michał Latko

    • magister sztuki
    • asystent
    • projektant wzornictwa i menedżer dizajnu, prowadzi własną pracownię projektową dostarczając klientom strategicznego wsparcia w zakresie tworzenia i wdrażania nowych produktów i usług, laureat wielu nagród
    • magister sztuki
    • asystent
    • projektant wzornictwa i menedżer dizajnu, prowadzi własną pracownię projektową dostarczając klientom strategicznego wsparcia w zakresie tworzenia i wdrażania nowych produktów i usług, laureat wielu nagród

    Marta Lisok

    • doktor nauk humanistycznych
    • adiunkt
    • Kierownik Zakładu Teorii i Historii Sztuki
    • doktor nauk humanistycznych
    • adiunkt
    • Kierownik Zakładu Teorii i Historii Sztuki

    Bartłomiej Nawrocki

    • magister inżynier architekt
    • asystent
    • współtworzy biuro jojko+nawrocki architekci, zajmujące się projektowaniem architektury, zarówno w niewielkiej skali wnętrz jak i urbanistyki, laureat nagród w konkursach krajowych i zagranicznych
    • magister inżynier architekt
    • asystent
    • współtworzy biuro jojko+nawrocki architekci, zajmujące się projektowaniem architektury, zarówno w niewielkiej skali wnętrz jak i urbanistyki, laureat nagród w konkursach krajowych i zagranicznych

    Karolina Hołdys

    • magister sztuki
    • asystent
    • projektantka produktu i komunikacji wizualnej, współpracuje z producentami różnych branż, posiada liczne wdrożenia, specjalizuje się w obszarze projektowania nowego produktu
    • magister sztuki
    • asystent
    • projektantka produktu i komunikacji wizualnej, współpracuje z producentami różnych branż, posiada liczne wdrożenia, specjalizuje się w obszarze projektowania nowego produktu

    Alicja Leszczyńska

    • magister sztuki
    • asystent
    • absolwentka ASP w Warszawie, jako projektantka produktu i mebli porusza się także w obszarze działań eksperymentalnych oraz projektowania doświadczeń, laureatka wielu konkursów z dziedziny designu
    • magister sztuki
    • asystent
    • absolwentka ASP w Warszawie, jako projektantka produktu i mebli porusza się także w obszarze działań eksperymentalnych oraz projektowania doświadczeń, laureatka wielu konkursów z dziedziny designu

    Joanna Pastusińska

    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalizuje się w projektowaniu dla przemysłu, doskonale porusza się w obszarze modelowania 3d i kreowania form oraz wspólnie z zespołem projektowym z sukcesem wdraża kolejne produkty
    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalizuje się w projektowaniu dla przemysłu, doskonale porusza się w obszarze modelowania 3d i kreowania form oraz wspólnie z zespołem projektowym z sukcesem wdraża kolejne produkty

    Katarzyna Pełka-Bura

    • dr sztuki
    • adiunkt
    • ukończyła Design Management na SGH/IWP, ma doświadczenie w zarządzaniu wdrożeniami marek na rynek oraz organizacją festiwali projektowych, współwłaścicielka studia Wzorro Design
    • dr sztuki
    • adiunkt
    • ukończyła Design Management na SGH/IWP, ma doświadczenie w zarządzaniu wdrożeniami marek na rynek oraz organizacją festiwali projektowych, współwłaścicielka studia Wzorro Design

    Andrzej Sobaś

    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • od 1980 roku prowadzi działalność projektową w zakresie wzornictwa przemysłowego i współpracuje ściśle z przemysłem, autor licznych wdrożeń i publikacji, posiada wieloletnie doświadczenie w dydaktyce
    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • od 1980 roku prowadzi działalność projektową w zakresie wzornictwa przemysłowego i współpracuje ściśle z przemysłem, autor licznych wdrożeń i publikacji, posiada wieloletnie doświadczenie w dydaktyce

    Tomasz Bierkowski

    • profesor sztuki
    • profesor
    • Katedra Projektowania Graficznego
    • profesor sztuki
    • profesor
    • Katedra Projektowania Graficznego

    Marta Więckowska

    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Dziekan Wydziału Projektowego
    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Dziekan Wydziału Projektowego

    Mikołaj Dymowski

    • magister
    • asystent
    • magister
    • asystent
  • NAJLEPSZE PROJEKTY DYPLOMOWE

    Od twórczych pomysłów po gotowy projekt – w trakcie studiów nasi studenci rozwijają umiejętności projektowe i wdrażają pomysły w życie. Zwieńczeniem 2 lat studiów jest projekt dyplomowy realizowany w ramach jednej z wybranych pracowni. 

    Detektor tętna płodu, rozwijające warsztaty dla seniorów, ogrody sensoryczne dla dzieci – odważne pomysły i innowacyjne rozwiązania studentów akademii zmieniają rzeczywistość na lepsze.

    Zobacz nalepsze projekty w galerii na górze strony.

    APLIKUJ

  • WSPÓŁPRACA Z BIZNESEM

    Współpraca z przedsiębiorcami jest integralną częścią działalności uczelni. Staże w firmach, praktyki studenckie, konkursy i wspólnie realizowane projekty przynoszą korzyść wszystkim zaangażowanym stronom – akademii, firmom i studentom. Wieloletni staż wykładowców poparty praktyką, nowatorskie pomysły studentów i realne potrzeby przedsiębiorców tworzą idealne środowisko do rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń.

       
    1. Praktyki studenckie/ staże

      Praktyki studenckie to często pierwszy krok w weryfikacji wyobrażenia o pracy projektanta z rzeczywistością, jaka czeka młodych projektantów po studiach. Ten moment jest niezwykle ważnym etapem edukacji. Czasem pozwala na zmianę „kursu”, na przykład specjalizacji, albo utwierdza w przekonaniu, że została podjęta właściwa decyzja w wyborze zawodu.

      Czas praktyk wakacyjnych to również stały punkt w kalendarzu przedsiębiorców, którzy bardzo chętnie rozbudowują czasowo zespoły o nowych, twórczych, młodych ludzi. Zasadniczą zaletą tej fuzji jest wymiana doświadczenia, a pomysły generowane przez studentów i świeże spojrzenie, które wprowadzają do zespołów, powodują, że firmy wracają do nas z ofertą praktyk.

      Praktyka to pierwszy krok w budowaniu relacji biznesowych również dla uczelni. Studenci stanowią wizytówkę i rekomendację dla późniejszych programów staży absolwenckich. Wielu naszych absolwentów wiąże swoją drogę zawodową z firmami, w których rozpoczynali praktykę. To jak miękkie lądowanie – dajemy się poznać, przekonać przedsiębiorcy i członkom zespołu, a potem zostajemy na dłużej. Tym razem bez wysyłania CV i bez stresujących rozmów kwalifikacyjnych.

      Praktyki i staże logotypy

       

    2. Wsparcie merytoryczne, materiałowe w czasie realizacji projektów semestralnych

      Szeroko pojęte kontakty biznesowe to również wsparcie zewnętrznych konsultantów w czasie realizacji projektów semestralnych. To, na co kładziemy szczególny nacisk w projektowaniu to osadzenie projektów w realiach rynkowych. Zależy nam, by studenci mieli świadomość trendów, kosztów wdrożenia i warunków technicznych, jak i wiedzę o konsumentach. Nieustannie rozwijamy bazę konsultantów z wielu obszarów – od specjalistów w kwestii wiedzy technicznej i materiałowej po ekspertów w sporządzaniu kosztorysów i prezentacji projektów. Chcemy, by studenci zdobywali kompleksową wiedzę.

      W pracy projektanta bardzo ważna jest komunikacja, język i narzędzia, które należy wykorzystywać na poszczególnych etapach pracy. Zaufaj nam – wiemy to, bo nasza kadra to czynni zawodowo projektanci. Wsparcie merytoryczne profesjonalistów, czasem z bardzo wąskich dziedzin, sprawia, że studenci zyskują szansę przećwiczenia tych umiejętności już podczas studiów.

         

    3. Współpraca w czasie realizacji projektów dyplomowych 

      Pamiętaj, że każdy etap edukacji warto zamykać z przytupem. Taką okazją są na pewno projekty dyplomowe. Nie tylko pokazują, jakie umiejętności i narzędzia zostały opanowane przez studentów, ale bardzo często otwierają im drzwi do prawdziwego projektowego świata. Nasi studenci doskonale o tym wiedzą i w trakcie realizacji projektów dyplomowych często współpracują z firmami.

      Dzięki nagrodom, konkursom i wyróżnieniom dają się szybko zauważyć przyszłym pracodawcom, a ich projekty wchodzą do produkcji. Niedługo potem setki, tysiące, a czasem i miliony ludzi zaczynają korzystać z ich produktów, na przykład do końca życia siedząc na krzesłach ich autorstwa. Niesamowite, prawda? 

       

    4. Organizacja konkursów dla projektantów 

      Jesteśmy uczelnią otwartą, która chętnie podejmuje współpracę. Między innymi pomagamy firmom, które nie mają doświadczenia w pracy z projektantami, wspierając ich na przykład w organizacji merytorycznej konkursów. To doskonała okazja do realizacji projektów z konkretnym briefem klienta. Uczelnia czuwa nad bezpieczeństwem, transparentnością, zasadami i formami przekazania materiałów, a studenci poznają warunki pracy i oczekiwania prawdziwych klientów.

      Organizacja konkursów logotypy

       

    5. Wsparcie dla przedsiębiorców

      Współpraca z firmami to wiele korzyści dla wszystkich stron – uczelni, przedsiębiorców i studentów, którzy aktywnie uczestnicząc we wspólnych projektach, zdobywają pierwsze praktyczne doświadczenia. Akademia ściśle współpracuje z wieloma firmami w zakresie rozwoju produktów i oceny ich innowacyjności.

      Wieloletnie, poparte praktyką doświadczenie wykładowców w parze ze świeżym spojrzeniem i odwagą młodych projektantów często owocuje nowatorskimi produktami oraz umowami partnerskimi. To kolejny przykład sytuacji „win-win”, w której wszyscy zyskują coś dla siebie – nowe doświadczenia, innowacyjne rozwiązania, utalentowanych pracowników.

    APLIKUJ

  • TWOJE PERSPEKTYWY ZAWODOWE

    W trakcie studiów nabędziesz wiele praktycznych umiejętności, które poszerzą twoje perspektywy zawodowe. Poza projektowaniem chcemy nauczyć cię definiowana problemów i ich skutecznego rozwiązywania , koordynowania złożonych projektów i efektywnej pracy w zespołach interdyscyplinarnych

    Czym możesz się zajmować po ukończeniu studiów? Oto kilka przykładowych zawodów, w których odnajdują się nasi absolwenci:

    • Projektant produktu
    • Projektant User Experience (UX)
    • Projektant usług
    • Projektant systemów informacji wizualnej
    • Design Strategist / Design Manager
    • Projektant 3D
    • Projektant małej architektury, scenografii i wystaw
    • Badacz

    Przed tobą wiele możliwości zawodowych. Zdobyta wiedza, praktyczne umiejętności i narzędzia projektowe, które ci zapewnimy, umożliwią podjęcie pracy w wielu różnych firmach, zespołach projektowych i badawczych, czy start-upach. Możesz również założyć swoje studio i tworzyć własną firmę projektową.

    APLIKUJ

  • KATOWICE – TUTAJ WARTO STUDIOWAĆ

    Jeśli zastanawiasz się, czy studia w Katowicach to dobry pomysł, zaraz rozwiejemy twoje wątpliwości. Katowice to stolica jednej z największych metropolii w Europie. Miasto, które dynamicznie się rozwija i zmienia swoje oblicze. To już nie tylko ważny ośrodek przemysłowy, ale przede wszystkim centrum nauki i rozrywki oraz wielu imprez kulturalnych o światowym wymiarze. 

    Katowice zachwycą cię perełkami architektury – monumentalnym Spodkiem, ponad 100-letnim magicznym Nikiszowcem z czerwonej cegły czy też Strefą Kultury, w której architektom z powodzeniem udało się połączyć obiekty postindustrialne z nowoczesnymi budynkami. 

    Katowice to Kreatywne Miasto Muzyki UNESCO, więc przygotuj się również na atrakcje muzyczne, w tym festiwal muzyki elektronicznej Tauron Nowa Muzyka , kultową Rawę Blues, czy też Off Festival . Trudno nie wspomnieć o Mariackiej – ta tętniąca życiem i muzyką ulica jest miejscem, które zna każdy student!

    APLIKUJ

  • KTO MOŻE APLIKOWAĆ?

    Kogo szukamy? Ludzi o otwartym umyśle, którzy potrafią myśleć krytycznie i pracować w interdyscyplinarnych zespołach. Dobrych obserwatorów, którzy dostrzegają rodzące się potrzeby i przewidują trendy. 

    Jeśli myślisz odpowiedzialnie o projektowaniu, a do tego jesteś absolwentem takich kierunków jak wzornictwo, komunikacja wizualna , projektowanie graficzne, architektura, urbanistyka , projektowanie wnętrz, projektowanie wystaw , multimedia, projektowanie doświadczeń użytkowników , projektowanie środowiskowe, kulturoznawstwo, nauki humanistyczne społeczne – to są studia dla ciebie.

    Aby zostać studentem tego kierunku, musisz posiadać dyplom ukończenia studiów I lub II stopnia , a jeśli chcesz studiować w języku angielskim, konieczne będzie przedłożenie dokumentu potwierdzającego znajomość języka (poziom B2 lub wyższy).

    APLIKUJ

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.