Aktualności 19.05.2025

Paulina Rzeźnik tworzy markę z charakterem – poznaj FARSH

Absolwentka Wydziału Wzornictwa stawia na indywidualizm, jakość, spójność przekazu oraz udowadnia, że tradycja może być inspiracją dla nowoczesnego wzornictwa.

Z ogromną radością informujemy, że nasza absolwentka Wydziału Wzornictwa ASP w Katowicach założyła autorską markę FARSH, która już dziś przyciąga uwagę branży i odbiorców – także na łamach Vogue Polska. Projektantka z dyplomem z Pracowni Projektowania Produktu z powodzeniem łączy kompetencje z zakresu wzornictwa, komunikacji wizualnej i brandingu. Samodzielnie odpowiada za projektowanie form, identyfikację wizualną, produkcję i logistykę – tworząc spójną i świadomą narrację marki.

FARSH to unikalny koncept, który w nowoczesny sposób przetwarza symbole polskiej kultury, nadając im nową funkcję i znaczenie. Jej pierwsza torebka – inspirowana kształtem pieroga – to manifest tożsamości i projektowej odwagi, wykonany z najwyższej jakości materiałów. Marka rozwija się w duchu zrównoważonego podejścia – bez nadprodukcji, z uważnością na detale i emocje.

Gratulujemy serdecznie tego sukcesu i z dumą będziemy śledzić dalszy rozwój twórczości naszej absolwentki!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.