Badania użyteczności i publikacje cyfrowe

Przedmiot Badania użyteczności obejmuje badania percepcji oraz zachowań człowieka, a także badania interakcji między człowiekiem, a maszyną. Techniki nawigacji, interakcja w trzech wymiarach, architektura informacji, struktura serwisu WWW, zachowania w przestrzeni rzeczywistej a zachowania w przestrzeni wirtualnej.

  • Prowadzący

    Wiesław Gdowicz

    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • projektant o wieloletnim doświadczeniu w pracy ze studentami, autor wielu publikacji branżowych, koordynator projektu Design Silesia 2010–2013
    • doktor habilitowany
    • profesor uczelni
    • projektant o wieloletnim doświadczeniu w pracy ze studentami, autor wielu publikacji branżowych, koordynator projektu Design Silesia 2010–2013

    Hanna Sitarz-Pietrzak

    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Ekspert w dziedzinie projektowania interakcji i orędowniczka użyteczności. O interfejsach cyfrowych wie (prawie) wszystko. Współpracowała z markami tj. mBank, Warta, GetinBank, Adobe, Ikea.
    • doktor sztuki
    • adiunkt
    • Ekspert w dziedzinie projektowania interakcji i orędowniczka użyteczności. O interfejsach cyfrowych wie (prawie) wszystko. Współpracowała z markami tj. mBank, Warta, GetinBank, Adobe, Ikea.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.