Pracownia projektowania i badań interakcji

Celem przedmiotu jest przekazanie wiedzy i umiejętności z zakresu metod projektowych i badawczych obejmujących interakcje, użyteczność interfejsów użytkownika (graficzne GUI, stron internetowych WUI, gestowe), interfejsów wirtualnej, mieszanej i rozszerzonej rzeczywistości oraz interaktywne produkty (np. aplikacje). Program szczególną uwagę zwraca się na użytkownika i przebieg interakcji w celu zmniejszenia trudności, jakie mogą się w tym w procesie pojawiać; korzysta z doświadczeń takich dziedzin jak: Interacgon Design, User experience, User Centered Design, Inclusive design. Metodologia projektowa i badawcza zastosowana w tych obszarach skupia się na potrzebach, wymaganiach i ograniczeniach użytkownika weryfikowanych na każdym etapie procesu projektowego. Program pracowni oparty jest na trzech modułach: percepcja, semantyka i interakcja, a badanie i projektowanie odbywa się w takich środowiskach jak: graficzny interfejs użytkownika, wirtualna rzeczywistość oraz rzeczywistość mieszana, przy zachowaniu ścisłej współzależności badań do projektowania. Realizowana w pracowni praca dyplomowa obejmuje zagadnienia percepcji, użyteczności, interakcji czy projektowania doświadczeń w zakresie projektu produktu interaktywnego.

  • Pozostałe osoby w pracowni

    Anna Kamieniak

    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING

    Katarzyna Janota

    • mgr sztuki
    • Wykładowca
    • mgr sztuki
    • Wykładowca

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.