Technologia dzisiaj i jutro, dane, algorytmy, wpływ technologii na nasz dobrostan, oraz przygotowanie do pracy w zawodzie UX designera to najważniejsze elementy programu pracowni. W świecie społeczeństwa uzależnionego od cyfrowych usług będziemy poszukiwać sposobów zrównoważonego, mądrego korzystania z dobrodziejstw nowych technologii, szczególnie projektowania produktów cyfrowych w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji, bezpieczeństwa i prywatności.
Pracownia stanowi przestrzeń do krytycznej refleksji nad transformacją cyfrową i jej wpływem na codzienne życie, środowisko oraz kulturę. Zajęcia koncentrują się na projektowaniu interakcji, które nie tylko odpowiadają na potrzeby użytkowników, lecz także stawiają pytania o konsekwencje społeczne, środowiskowe i etyczne nowych technologii.
Marta Więckowska
- doktor sztuki
- adiunkt
- Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research
- doktor sztuki
- adiunkt
- Kierowniczka Pracowni projektowania i badań i interakcji, ekspertka w zakresie UX research
Jeremiasz Rzenno
- magister
- wykładowca
- projektowanie spekulatywne, projektowanie krytyczne, badania
- magister
- wykładowca
- projektowanie spekulatywne, projektowanie krytyczne, badania
Anna Kamieniak
- magister sztuki
- asystent
- specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
- magister sztuki
- asystent
- specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING