Pracownia projektowania i badań interakcji

Technologia dzisiaj i jutro, dane, algorytmy, wpływ technologii na nasz dobrostan, oraz przygotowanie do pracy w zawodzie UX designera to najważniejsze elementy programu pracowni.

Podczas zajęć będziemy zadawać sobie pytania czy i jak technologie mogą dbać o nas, jak są i mogą być wykorzystywane zbierane dane itd.? W świecie społeczeństwa uzależnionego od cyfrowych usług będziemy poszukiwać sposobów zrównoważonego, mądrego korzystania z dobrodziejstw nowych technologii.

W trakcie zajęć będziesz poznawać oczekiwania i wymagania użytkownika, jak i pozostałych interesariuszy, które należy brać pod uwagę na każdym etapie procesu projektowego, stosując metodologie badawcze z dziedzin Interaction Design, User Experience, User Centered Design i Inclusive Design. Zrozumiesz również jakie są możliwości i ograniczenia technologii oraz realia wdrażania produktów cyfrowych. Opanujesz projektowanie design systemów oraz nauczysz się metod jak w szybki sposób budować interaktywne prototypy, wykorzystując takie narzędzia jak figma oraz elementy kodowania (low-code).

  • Pozostałe osoby w pracowni

    Anna Kamieniak

    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING
    • magister sztuki
    • asystent
    • specjalistka z zakresu projektowania interakcji i interfejsu, z doświadczeniem wdrażania złożonych produktów cyfrowych na rynek m.in. w zespole bankowości RWD ING

    Jeremiasz Rzenno

    • magister
    • wykładowca
    • magister
    • wykładowca

    Rafał Ginko

    • magister
    • asystent
    • magister
    • asystent

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.